2nd Line Support Engineer

Solliciteer nu

2nd Line Support Engineer

Ben jij de 2nd Line Support Engineer die belang hecht aan een goede teamspirit, maar die ook graag zelf problemen oplost? Haal jij energie uit het helpen van mensen met hun IT vraagstukken en heb je hier ook al enkele jaren ervaring mee? Zijn problemen oplossen, out of the box-denken en het ondersteunen van klanten jouw ding? Dan ben jij geschikt als onze nieuwe 2nd Line Support Engineer!

36u / 40u · Maastricht

Jouw dag bij TCC The Computer Company

Als 2nd Line Support Engineer werk je vanuit het operations team op ons kantoor in Maastricht. Samen nemen jullie de 2nd line support voor jullie rekening. Jouw ervaring leidt ertoe dat, omwille van complexiteit, vraagstukken van klanten naar jou worden doorverwezen. Je staat uiteraard in voor het oplossen van allerlei IT-vraagstukken en je komt in aanraking met een breed scala aan innovatieve technologieën. Het dagelijks ondersteunen van onze klanten is jouw prioriteit.

Daarnaast krijg je de kans om mee te helpen bij het implementeren van IT-oplossingen. Daarbij bied je gedurende de implementatie als Support Engineer de nodige ondersteuning aan onze klanten. Ten slotte vereisen sommige klanten ondersteuning op locatie, waarbij ook jij betrokken wordt.

Een Support Engineer bij TCC The Computer Company is accuraat, met een oog voor detail en levert kwalitatief hoogstaand werk. Je houdt het hoofd koel in een dynamische omgeving en hebt klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. 

Waarom het TCC The Computer Company team aanvullen?

Omdat wij specialist zijn in diverse branches, zoals logistieke dienstverlening en zorg, kunnen wij jou altijd een uitdagend pakket klanten bieden. Onze klanten staan open voor innovatieve oplossingen en dat betekent dat jij actief betrokken bent bij het leren beheersen van deze nieuwste technologieën. De ontwikkeling van onze klanten levert een belangrijke bijdrage aan jouw ontwikkeling.

Daarnaast bieden wij jou een hecht en gedreven team van collega’s. Collega’s die voor elkaar klaar staan en elkaar écht helpen. Een team dat hard werkt, maar zeker ook successen viert.

Jouw gedrevenheid en inzet belonen we graag met:

  • Een welverdiend loon;
  • Een auto, telefoon en laptop van de zaak;
  • Een ruim opleidingsbudget waardoor jij onbegrensd kunt groeien;
  • Een feestelijke en leuke onboarding;
  • 27 verlofdagen;
  • Dagelijks verzorgde gratis lunch;
  • (Online) gaming events;
  • Leuke (gezins)uitjes;
  • Elke vrijdag borrel!

Dit breng je mee

Je hebt een teamplayers mentaliteit en kan als geen ander oplossingsgericht denken. Met jouw portfolio aan ervaring en brede kennis van IT streef jij samen met je team continue naar klanttevredenheid. Net zoals onze onderneming wil jij op professioneel vlak groeien en je kennis verbreden. Ten slotte heb jij uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als schrift.

Als Support Engineer zet je niet enkel de klant voorop, maar ook jouw persoonlijke groei. Je steekt continu energie in jouw eigen persoonlijke ontwikkeling en blijft op de hoogte van vakinhoudelijke ontwikkelingen. Daarnaast heb je aantoonbare ervaring met:

  • Citrix
  • Azure
  • Ivanti (RES)
  • Windows server 2012-2016-2019
  • VMWare
  • Microsoft 365
  • ITIL

    Enthousiast?

    Graag maken wij kennis met jou om jouw ambities te leren kennen en deze vacature als 2nd Line Support Engineer passend te maken. Aarzel niet om te solliciteren!

    Voor aanvullende vragen of informatie over TCC The Computer Company of deze vacature kun je vrijblijvend terecht bij Niek Dorregeest via +31 (0)43 8506329 of ND@TheComputerCompany.nl.