1st Line Support Engineer

Solliciteer nu

1st Line Support Engineer

Ben jij de 1st Line Support Engineer die op zoek is naar een uitdaging met een gevarieerd traject en een organisatie die jou laat kennismaken met vele nieuwe bedrijven, systemen, technologieën en mensen? Geeft het ondersteunen van klanten jou voldoening? Dan ben jij geschikt als onze nieuwe 1st Line Support Engineer!

Als aanvulling op ons hechte team van Support Engineers zijn wij, TCC The Computer Company, voor onze vestiging in Maastricht op zoek naar een 1st Line Support Engineer die uitblinkt in IT skills en die ons wil helpen om het verschil te maken bij onze klanten.

36u / 40u · Maastricht

Jouw dag bij TCC The Computer Company

Als 1st Line Support Engineer werk je vanuit het operations team op ons kantoor in Maastricht. Samen nemen jullie de 1st line support voor jullie rekening. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van allerlei IT-vraagstukken en je komt in aanraking met een breed scala aan innovatieve technologieën. Het dagelijks ondersteunen van onze klanten is jouw prioriteit.

Daarnaast krijg je de kans om mee te helpen bij het implementeren van IT-oplossingen. Daarbij bied je gedurende de implementatie als Support Engineer de nodige ondersteuning aan onze klanten. Tenslotte vereisen sommige klanten ondersteuning op locatie, waarbij ook jij betrokken wordt.

Een Support Engineer bij TCC The Computer Company is accuraat, met een oog voor detail en levert kwalitatief hoogstaand werk. Je houdt het hoofd koel in een dynamische omgeving en hebt klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. 

Waarom het TCC The Computer Company team aanvullen?

Omdat wij specialist zijn in diverse branches, zoals logistieke dienstverlening en zorg, kunnen wij jou altijd een uitdagend pakket klanten bieden. Onze klanten staan open voor innovatieve oplossingen en dat betekent dat jij actief betrokken bent bij het leren beheersen van deze nieuwste technologieën. De ontwikkeling van onze klanten levert een belangrijke bijdrage aan jouw ontwikkeling.

Daarnaast bieden wij jou een hecht en gedreven team van collega’s. Collega’s die voor elkaar klaar staan en elkaar écht helpen. Een team dat hard werkt, maar zeker ook successen viert.

Jouw gedrevenheid en inzet belonen we graag met:

  • Een welverdiend loon;
  • Een auto, telefoon en laptop van de zaak;
  • Een ruim opleidingsbudget waardoor jij onbegrensd kunt groeien;
  • Een feestelijke en leuke onboarding;
  • 27 verlofdagen;
  • Dagelijks verzorgde gratis lunch;
  • (Online) gaming events;
  • Leuke (gezins)uitjes;
  • Elke vrijdag borrel!

Dit breng je mee

Je hebt een teamplayers mentaliteit en kan als geen ander oplossingsgericht denken. Met jouw passie en ambitie voor IT streef jij samen met je team continue naar klanttevredenheid. Net zoals onze onderneming wil jij op professioneel vlak groeien en je kennis verbreden. Ten slotte heb jij uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als schrift.

Als Support Engineer zet je niet enkel de klant voorop, maar ook jouw persoonlijke groei. Je steekt continu energie in jouw eigen persoonlijke ontwikkeling en blijft op de hoogte van vakinhoudelijke ontwikkelingen. Daarnaast heb je kennis van:

  • Citrix
  • Azure
  • Ivanti (RES)
  • Windows server 2012-2016-2019
  • VMWare
  • Microsoft 365
  • ITIL

    Enthousiast?

    Graag maken wij kennis met jou om jouw ambities te leren kennen en deze vacature als 1st Line Support Engineer passend te maken. Aarzel niet om te solliciteren!

    Voor aanvullende vragen of informatie over TCC The Computer Company of deze vacature kun je vrijblijvend terecht bij Niek Dorregeest via +31 (0)43 8506329 of ND@TheComputerCompany.nl.